سکس

نکات


برای دریافت فیلم های سکسی و کلیپ های سکسی و وی پی ان و فیلتر شکن و نرم افزار و هر چیز دیگر که می خواهید یا در نطرات یا به ایمیل زیر در خواست خود را اعلام کنید. biadarkhast@gmail.com

۱۳۸۷ دی ۲۹, یکشنبه

در خواست فیلم و کلیپ سکسی

دوستان سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من یک قولی از شما گرفتم دیدم همه همت کردید و عمل کردید هم امار وبلاگ بالا رفت و هم پیام های شما به مرز مورد نظر رسید . ببخشید ولی من نتونستم به بیش از 100 تای انها پاسخ بدم چون خیلی زیاد بود شاید بعضی ها هم یکماه دیگه نوبتشون می شه ولی ارزش این نوبت گیری رو کاملا داره. من در امریکا زندگی می کنم چند تا از دوستان درخواست اون 2 دی وی دی رو کرده بودن باید بگم اون دی وی دی کاملا داری قفل واقعی و قیمت ان 50 هزار تومان هست و از بهترین نوع دی وی دی هاست. چون من در ایران نیستم شما اگه می خواهید به من بگید کامل تا براتون شماره حساب رو بفرستم تا دوستم در ایران واسه شما پست کنه مطمئن باشید کاملا واقعی هست و ارزش دیدنش رو هم داره.
در ضمن خیلی ها هم درخواست عکس کردید که گذاشتم شاید واسه شما تکراری باشه. ولی باز هم از این که ما رو همراهی کردید کمال تشکر رو دارم باز هم کمک کنید و واسم تبلیغ در ضمن اگه وبلاگ فیلتر شد منتقل می کنم به وب جدید و اگه کسی راهی برای جلوگیری از فیلتر داره بهم بگه از خجالتش در می یام.
این بنری که بالا هست واسه یکی از سایت های عکس مجاز و بزرگ ایران هست مال من نیست ولی اگه ببینید ضرر نمی کنید خیلی عالی هست من خوشم اومد همینجوری بنر رو گذاشتم می خوام با کمک شما امار اون سایت هم مثل وبلاگ من بشه.
با تشکر فراوان منتظر یاری و نظرات شما هستم. منتظر پیام های جدید ما باشید.
بای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر